نشست صمیمی معاون وزیر در امور تولیدات دامی با همکاران مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی

به گزارش روابط عمومی معاونت امور تولیدات دامی، نشست صمیمی دکتر رضائی با همکاران مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی (بخش های فنی و تخصصی) به منظور تعامل و تبادل نظر، مورخ ۹۷/۷/۳۰ در محل سالن آمفی تئاتر مرکز اصلاح نژاد برگزار شد.

در این جلسه دکتر رضائی، معاون وزیر در امور تولیدات دامی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی گفت: نیروی انسانی به عنوان عامل تأمین کننده اهداف سازمان هستند و سرمایه انسانی است که سیستم را مدیریت می کند. به درستی گفته اند که انسان محور توسعه است.

معاون وزیر در امور تولیدات دامی گفت: نیروی انسانی به لحاظ برخورداری از قدرت اندیشه، خلاقیت و نوآوری، بزرگترین دارایی هر سازمانی محسوب می شود.

رضائی، هدف برگزاری نشست های صمیمی را تعامل و ارتباط بیشتر با همکاران بخش های معاونت بیان کرد.

وی گفت: نظام پیشنهادات، نظرسنجی از مدیران و نشست های صمیمی در معاونت راه اندازی شده که از راه های ارتباطی همکاران می باشد.

در این نشست همکاران مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی ضمن بحث و گفت و گو پیرامون مسائل کاری، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را با معاون وزیر مطرح نمودند.

در پایان نشست، دکتر رضائی ضمن جمع بندی نقطه نظرات همکاران، ابراز امیدواری کردند که با تکیه بر توانایی ها و تجربیات ارزنده یکایک همکاران و با همکاری و همیاری یکدیگر به دنبال راهکار برای حل مسائل و مشکلات مطرح شده باشیم.